Διαβάστε ακόμη μια καταγγελία για τον «Κωτσόβολο»…
«ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΕΣΑ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2013.ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑΣ ΤΡΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΟΥΖΙΝΑ ΟΠΟΤΕ ΠΗΓΑ Κ ΖΗΤΗΣΑ ΜΙΑ ΜΕ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΝΕΙ ΠΟΛΛΑ 2-3 ΤΑΨΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ.
Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΥΠΕΔΕΙΞΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ Κ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΕΡΑ Κ ΨΗΝΕΙ ΚΑΙ 2 ΤΑΨΙΑ ΜΑΖΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ.ΤΗΝ 1Η ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΨΗΣΑΜΕ 2 ΤΑΨΙΑ ΜΑΖΙ,ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ Κ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΨΗΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΑ ΒΑΖΑΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ.
ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΑΜΕ ΤΗΝ 1Η ΦΟΡΑ(ΜΙΑΣ Κ ΗΤΑΝ Η 1Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΕ ΑΕΡΑ)ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΕΓΙΝΕ,ΜΙΑΣ Κ ΕΙΧΑΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Κ ΕΓΓΥΗΣΗ 5 ΕΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ 70 ΕΥΡΩ,ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΞΕΙ.
ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ PITSOS(Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΕΙΝΑΙ PITSOS)Κ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΕΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΨΗΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΤΑΨΙΑ ΜΑΖΙ,ΑΠΛΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΝΑ ΜΙΣΑΩΡΟ ΤΟ ΨΗΣΙΜΟ!ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ Κ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ,ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ,ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΠΟΤΕ.ΞΑΝΑΠΗΓΑΜΕ Κ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ…
ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?????ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ Κ ΜΙΑΣ ΚΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ,ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?»
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΡΑΝΙΑ Κ.
Διαβάστε επίσης:
Δεν έχουν τελειωμό οι καταγγελίες για τον Κωτσόβολο
Σοβαρά μιλάς τώρα? Θα βάλεις τον ηλικιωμένο άνθρωπο να μάθει τι είναι και τι κάνει το κάθε τι γιατί «ΕΣΎ» ο υπάλληλος, αντί να μάθεις 5 πράγματα ως πιο νέος και, στο κάτω κάτω ΕΊΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΆ ΣΟΥ, κάθεσαι και τα ξυνεις???
Αλλά φυσικά, έχεις δίκιο, πως να προχωρήσουμε όταν, με τα συγκεκριμένα μυαλά, βρήκες άλλη δουλειά άμεσα ΚΑΙ με διπλές αποδοχές?
Αγορασα μια τηλεοραση και ενα πλυντηριο απο τον ΚΟΤΣΟΒΩΛΟ με δοσεις.Οι δοσεις εμπαιναν κανονικά.Κάθε λιγο με επερναν τηλ. απο τα κεντρικα και μου ελεγαν οτι χρωσταω καποια δοση.εγω την κατεθετα διοτι υπολογιζα οτι θα εχω κανει λαθος και δεν τα πληρωσα.Οταν εξοφλησα πηγα στο καταστημα της λεωφορου Κνωσσου στο Ηρακλειο να παρω εξοφλητικο και μου ειπαν οτι χρωσταω κι αλλα.Εγω τοτε εκανα ελεγχο στις πληρωμες μου,εκτυπωσα τις αποδειξεις και τις πηγα στο καταστημα.Ειχα πληρωσει δυο περισσοτερες για το πλυντηριο και τεσσερις για την τηλεοραση.Ο διευθυντης εκανε ελεγχο και επιβεβαιωσε για τις παραπανω δοσεις συνολο 217 ευρω.Μου ειπε οτι θα το τακτοποιησει το λογηστηριο στην αθηνα.Απο τοτε δεν υπαρχει καμια επικοινωνια.Δεν σηκωνουν τηλ. Ουτε λογιστηρια,ουτε καταστήματα ουτε διευθυντες.Οταν χρωστας ομως δεν σε αφηνουν ύσυχο.Τωρα θα αναγκαστω να παω νομικα.ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΟΤΣΟΒΩΛΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!
ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΓΟΡΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ.
oxiiiiiiiiiiii min kanis kana tetio astio ke xalasis tin kouzina tha kles ta lefta sou giati den iparxi periptosi oute mia sto ekatomirio na stin alaksi apla tha stelni sinexia texniko na sou tin ftiaksi oti feugi mesa apo to magazi teliose den antikatastite toulaxiston ston kotsovolo.ego ixa pari ena klimatistiko ke mou to eferan sto spiti oi texnikoi tou kotsovolou pou tha to egkatastousan kiolas ,molis teliosan oi texnikoi tou kotsovolou diapistosan oti ine provlimatiko ke theli antikatastasi, tilefona sta tilefona mas efernan sinexia enan texniko na to episkeuasi ixe katantisi san to giofiri tis artas,o texnikos ixe erthi toulaxiston 13 fores ke mas ipe oti exete ipograpsi gia oti dipote vlavi na min antikatastite to idos aplos na ergazete pano tou kapios texnikos oso xriasti entos tis egkiiseos ,to erkontision to ixa pari me dosis tora ean ine metritis den gnorizo ,simasia exi oti ekmetaleuonte katastasis oi apateones.
αφου υπάρχει εγγυηση πληρωμένη για 5 χρόνια επιπλέον συν την εργοστασιακή, τότε με καποιο «τρόπο» να «χαλάσεις» την κουζίνα και να ζητήσεις εγγύηση. αν σου πουνε να σου δωσουν το ιδιο μοντέλο πες, προτιμώ να παρω κάτι ακριβότερο και να πληρώσω την διαφορά μιας και το προηγούμενο δεν καλύπτει τις αναγκες μου.
Αγαπητέ Κύριε,
έτσι για να τα λέμε την αλήθεια. Πριν από μια δεκαετια εργάστηκα στο Κωτσοβολο ως υπάλληλος με κάμποια προοπτική που καλύτερα να μην αναφερω αλλά ουτε και σε ποιο καταστημα στην Πρωτευουσα(Αθηνα). Καποια μέρα ένας πελάτης έκανε μια ερωτηση όχι σε εναν τυχαιο υπάλληλο αλλα στον ιδιο τον προϊστάμενο του καταστηματος για το τι ειναι ακριβως το Progressive scan σε μια τηλεοραση. Ο προϊσταμενος του καταστηματος του απαντησε μια εντελως λανθασμενη απαντηση και ο πελατης φυσικα το εχαψε. Οταν εφυγε ο πελατη θεωρησα σωστο να παω να τον ενημερωσω για το τι πραγματικα ειναι το Progressive scan και αυτός σαν απαντηση μετά απο 2 ημερες με απελυσε. Eυτυχως όμως γιατι βρήκα μια άλλη δουλεια με τις διπλες αποδοχες και φυσικα με αναλογους συναδελφους.
Το αποτελεσμα ειναι οτι οντως οι πωλητες τους ειναι παντελως άσχετοι αλλα ειναι υποχρεωμενος και ο καθε πελατης να ξερει τι θα αγορασει. Δεν μπορειτε να χρεωνετε στον πωλητη το λάθος απο την στιγμη που εσεις ειστε αυτος που πρεπει να ξερει τι θα αγορασει. Πρεπει πριν απο οποιαδηποτε αγορα να κάνετε την αναλογη αναζητηση προϊόντων για να μαθετε αρκετα θετικα και αρνητικα που μπορει να εχουν τα συγκεκριμενα προϊόντα. Καταλαβαινω οτι μπορει να ειστε ισως μεγαλος σε ηλικια και να μην μπορειτε να κανετε την αναλογη αναζητηση αλλα παντα μπορειτε να απευθυνθειτε σε καποια αλλα μαγαζια για να συγκρινετε τα μοντελα.
Ευχαριστώ
Σε αυτο θα σμφωνησω με τον προηγουμενο…οτι φταιει η ασχετοσυνη των πωλητων. Δεν ξερουν τι τους γινεται. Ειδικα στον Κωτσοβολο ειναι οοοοοοοοολοι ασχετοι. Επισης ο Κωτσοβολος οτι εει προσφορα ειναι μαπα. Εναν βραστηρα πηρα που τον βρηκα προσφορα και σε 1 εβδομαδ αρχιζε να ξεχυλιζει νερο. Βραζω νερο και γινεται της πλυμμηρας
ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΕΓΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ.
ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ (ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΟΤΕ) ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΧΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΩΛΗΤΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ Κ.Α.
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΠΩΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΣΑΜΕ!
ΠΟΛΥ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΙΛΑΜΕ!
ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΩΛΗΤΕΣ ΜΕ 300ε ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ (βλ ΑΡΘΡΟ).
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ.