Πελλάνα: Βρέθηκε απείραχτη ταφή μέσα στο Βασιλικό Τάφο, που δεν αποκλείεται να ανήκει στην Ωραία Ελένη (Βίντεο)

Κοινοποίηση:
05

Γράφει ο Νίκος Μπακής

Θεόδωρος Σπυρόπουλος. Κάποτε στα χρόνια της επιρροής του, ακόμα και στην είδηση ότι ο Σπυρόπουλος θα κατέβαινε έστω και για βόλτα στην Πελλάνα προκαλούσε τρομερό σαματά. Εκατοντάδες εκδρομείς συνέρρεαν από Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία και άλλα μέρη της Ελλάδος, για να γνωρίσουν από κοντά αυτή την σπουδαία και χαρισματική φυσιογνωμία. Όπως ακριβώς φαίνονται στις φωτογραφίες και το βίντεο που βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας.

Το μόνο που βλέπει σήμερα ο κανείς στην αρχαία Πελλάνα είναι, άκουσον άκουσον, βυζαντινά λουτρά (!) παντελώς άσχετα με την αισθητική και την ιστορία της περιοχής, τα οποία «μεταφέρθηκαν» από άλλη περιοχή και ένας θεός ξέρει πότε θα ανοίξουν κι αυτά για το κοινό. Με σκοπό να αποπροσανατολίσουν τους επισκέπτες.

Μπαίνοντας λοιπόν από τον κόμβο της Πελλάνας της νέας Εθνικής Οδού Λεύκτρων – Σπάρτης προς τους Βασιλικούς Τάφους, το μόνο πράγμα που θα αντικρύσει απογοητευμένος ο ξένος είναι: καμία απολύτως σήμανση ή πληροφορίες επί του δρόμου, τεράστια λουκέτα, εγκατάλειψη, πεσμένα ερείπια, πλημμυρισμένα μνημεία, ποινική δίωξη σε όσους εισέρχονται παράνομα στον αρχαιολογικό χώρο κτλ. Αυτή είναι η στάση της αρχαιολογικής υπηρεσίας και της ελληνικής πολιτείας.

Κι όμως! Ο αρχαιολόγος Σπυρόπουλος είχε αναφερθεί σε μια απείραχτη ταφή μέσα στον ίδιο τον Βασιλικό Τάφο, δυο σπάνιων τεραστίων διαστάσεων αμφορέων, οι λεγόμενοι ανακτορικού ρυθμού.

Σήμερα αυτοί οι εντυπωσιακοί αμφορείς εκτίθενται στην Αίθουσα Προϊστορικών Συλλογών, στην αριστερή πτέρυγα του αρχαιολογικού μουσείου της Σπάρτης, μαζί με τα υπόλοιπα αρχαιολογικά ευρήματα της Πελλάνας και χρονολογούνται περί το 1450 π.Χ. Τέτοιου είδους αγγείων πολυτελείας έχουν βρεθεί επίσης σε διάφορα ανακτορικά κέντρα όπως στις Μυκήνες, στην Πύλο κλπ.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και κατά την διάρκεια της ανασκαφής του Βασιλικού τάφου ο καθηγητής αρχαιολογίας Dr. Θεόδωρος Σπυρόπουλος αφηγείται στο βίντεο: «Βρήκαμε μια απείραχτη ταφή, είχε δυο μεγάλους αμφορείς ανακτορικού ρυθμού, καταπληκτικά αγγεία ύψους περίπου ενός μέτρου. Είχε μαζί του και κάτι χανδρούλες κτλ. Δεν ήταν αρχική ταφή, δεν βρήκαμε ταφή. Τι γινόταν λοιπόν; Τα ταφικά έθιμα πως ήσαντε; Τον έθαβαν συνήθως στο κέντρο του θαλάμου πάνω σ’ ένα φέρετρο ή σε μια λάρνακα ή πολλές φορές σε φορείο. Λοιπόν, όταν έλιωνε ο νεκρός έμπαιναν μέσα έπαιρναν τα λείψανα και τα δώρα του και τα έβαζαν σε μια γωνίτσα, για να έρθει η σειρά του επόμενου».

Με λίγα λόγια αποτέφρωναν τη σωρό όλων των εκλιπόντων ηγεμόνων, οι οποίοι βασίλεψαν στην Ομηρική Λακεδαίμονα και στη συνέχεια τοποθετούσαν την τέφρα τους μέσα σε αυτά τα θαυμαστά αγγεία.

Δεν αποκλείεται όμως να βρίσκονται εκεί μέσα θαμμένα και τα λείψανα της ίδιας της Ωραίας Ελένης και του Μενελάου

Μα είναι δυνατόν το μεγάλο μυστικό για την ύπαρξη των βασικών πρωταγωνιστών της Ιλιάδος και της Οδύσσειας, το οποίο προσπαθούν να ανακαλύψουν εδώ και εκατοντάδες χρόνια τώρα αρχαιολόγοι και διάφοροι κυνηγοί θησαυρών, να βρίσκεται τελικά κρυμμένο σε αγγεία, ανεκτίμητης αξίας, μέσα σε αποθήκες του μουσείου, και μέσα στο σκοτάδι και μακριά από τα μάτια του κόσμου;

Απ’ ότι γνωρίζουμε από την ιστορία τον 2ο αιώνα μ.Χ. επισκέπτεται την Σπάρτη ο περιηγητής Παυσανίας. Κατά την παραμονή του εκεί οι δε Σπαρτιάτες τον πληροφορούν ότι ο βασιλιάς Τυνδάρεω (πατέρας της Ωραίας Ελένης) βασίλεψε στην Πελλάνα. Εντυπωσιασμένος ο Παυσανίας από την ομηρική αυτή πόλη, αποκαλεί την Πελλάνα στα κείμενά του, το πρώτο τουριστικό οδηγό της ιστορίας, ως «ἅξιον θέας», δηλαδή αξίζει να την επισκεφθείτε (“Λακωνικά” ~ Βιβλίο Γ΄ κεφ. 21, παρ. 2).

Άξιον απορίας όμως είναι το γεγονός, γιατί η ΕΦ.Α.ΛΑΚ. απαγορεύει, εδώ και 40 χρόνια, την δημοσιοποίηση ή την λήψη φωτογραφιών των ευρημάτων της αρχαίας Πελλάνας, τα οποία καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αριστερής πτέρυγας του μουσείου της Σπάρτης; Γιατί η υπηρεσία απαγορεύει στον Επίτιμο Έφορο Αρχαιοτήτων Σπάρτης Dr. Θεόδωρο Σπυρόπουλο να επισκεφθεί τα ευρήματά του; Που βρίσκονται οι πινακίδες Γραμμικής Β΄ Γραφής που ανακαλύφθηκαν στην αρχαία Πελλάνα; Μήπως τελικά έχουν κλαπεί αρχαιολογικά ευρήματα από τον ίδιο χώρο; Γιατί κρύβονται;

Επίσης γιατί απομακρύνθηκαν οι 3 Ολλανδοί αρχαιολόγοι επικεφαλής της ανασκαφής στον Άγιο Βασίλειο Ξηροκαμπίου και γιατί δεν τους επετράπη η είσοδος στο Βασιλικό νεκροταφείο της Αρχαίας Πελλάνας;

Δεν πρέπει κάποια στιγμή να δοθούν απαντήσεις;

Στη συνέχεια του βίντεο ο κ. Σπυρόπουλος περιγράφει τον ανορθόδοξο και εγκληματικό τρόπο, με τον οποίο μπαζώθηκε και καταστράφηκε ένας αρκετά καλοδιατηρημένος Βασιλικός τάφος, κάτω από 250 τόνους μπαζών το 2002. Δίπλα από τους άλλους τάφους που είχε ανακαλύψει 22 χρόνια νωρίτερα.

Τον Μάιο του 2002 το Κ.Α.Σ. σε συνεργασία με την Ε΄ Ε.Κ.Π.Α. Σπάρτης αποφάσισαν χωρίς να ενημερωθεί ο υπεύθυνος ανασκαφέας κ. Σπυρόπουλος, να μπαζώσουν τον τάφο (!). Ο αρχαιολόγος καταγγέλλει ότι το μπάζωμα έγινε με νταμαρίσιο χαλίκι και όχι άμμο όπως προβλέπεται. Ενώ οι υπεύθυνοι οι οποίοι είχαν αναλάβει τη δουλειά της κατάχωσης, δεν δίστασαν ακόμη και να ανεβάσουν τα βαριά σκαπτικά οχήματά τους (μπουλντόζες και φορτηγά) πάνω στον ήδη γεμάτο με ρηγματώσεις τάφο.

Αυτό θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της οροφής του θολωτού θαλάμου του τάφου από το υπερβολικό βάρος και την πρόκληση ανεπανόρθωτων ζημιών. Διαπράττοντας ένα από τα χειρότερα εγκλήματα που γνώρισε ποτέ στην ιστορίας της η αρχαιολογία (βλέπε φωτογραφίες).

Φανταστείτε τι θα γινόταν αν συνεχιζόταν η ανασκαφή και γινόταν γνωστή σε ολόκληρο τον πλανήτη; Το πιθανότερο να άλλαζε η παγκόσμια ιστορία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς το μνημειώδες αυτό ταφικό μνημείο, το οποίο η κατασκευή του χρονολογείτε από το 1600 π.Χ., έως και την ίδρυση της Δωρικής Σπάρτης το 800 π.Χ., θα προσέφερε στον κόσμο επιπλέον 1.000 χρόνια Ελληνικής Ιστορίας. Δηλαδή από το τέλος των σκοτεινών χρόνων της Γεωμετρικής περιόδου μέχρι και την Αρχαϊκή περίοδο. Προσθέτοντας μάλιστα πολύτιμες πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα, τις οποίες δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Η εξωκοινοβουλευτική (διορισμένη από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη) Υπουργός Πολιτισμού κα Λίνα Μενδώνη, η οποία διατελούσε γενική γραμματέας του Κ.Α.Σ. την εποχή εκείνη, είχε διαβεβαιώσει τότε τους κατοίκους της Πελλάνας: «ότι κλείνουμε τον τάφο για λόγους ασφαλείας και θα τον ανοίξουμε μετά από δύο μήνες»(!). Του χρόνου λοιπόν το έτος 2022 συμπληρώνονται ακριβώς 20 χρόνια από εκείνη την ζοφερή ημέρα. Όχι απλά δεν τήρησε το λόγο της, αλλά η κυρία υπουργός εξαπάτησε έναν ολόκληρο λαό, ούτε φωνή ούτε ακρόαση, έχει γίνει άφαντη όλα αυτά τα χρόνια.

Τελειώνοντας αξίζει να σημειωθεί πως η μουσική που ακούγεται στο βίντεο είναι από το soundtrack της θρυλικής κινηματογραφικής ταινίας ΚΟΝΑΝ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ του 1982. Με πρωταγωνιστή τον Αυστριακό bodybuilder και επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή (Mr. Olympia) Arnold Schwarzenneger. Από τον καταξιωμένο συμπατριώτη μας και πολυβραβευμένο μουσικοσυνθέτη του Hollywood Βασίλη Πολυδούρη (1945 – 2006). Με καταγωγή από την Καλαμάτα και τον Βόρειο Ταΰγετο. Συγκεκριμένα από το χωριό Μεγάλη Αναστάσοβα (σημερινή Νέδουσα), την πατρίδα του Θρυλικού Ήρωα της Επανάστασης του 1821 Νικηταρά Σταματελόπουλου τον «Τουρκοφάγο».

Η Ωραία Ελένη Manu Bennett 18 17 16 05 04 03 02 01

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

8 Σχόλια

  1. Να είναι σίγουροι οι υπεύθυνοι ότι σύντομα θα πληρώσουν κάθε εθνική προδοσία .
    Όσα ακαταδίωκτα και να ψηφίσετε θα δικαστείτε σε δίκες μερικών λεπτών από πραγματικούς δικαστές και όχι από Σακελαροτσόλια.
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.

  2. Αλητεία τού Νεοελληνικού βόθρου! Τάχει καταγγείλει χιλιάδες φορές ό κακομοίρης ό Πλεύρης… Στά αρχίδια τους!!!
    Τό μόνο πού τους ενδιαφέρει είναι ό Φασισμός!!!…
    Νά προσεύχεστε ρε μπινεδες,μην τυχόν αλλάξει ποτέ τό Πολίτευμα.. Θά σάς δείχνουμε με τό δάχτυλο μέσα στον δρόμο, γιά νά πάρουμε εκδίκηση.

  3. Τσιμέντο,πισσα κ πούπουλα σε όλα τα αρχαία να αφανιστούν για παντα.

  4. Γιά αυτό τό “χειρότερο έγκλημα τής αρχαιολογίας” είναι υπεύθυνη ή μουστόγρια ή Λίνα Μενδώνη επάγγελμα δήθεν “αρχαιολόγος”.Αδύνατον,διότι αυτό τό λαμόγιο καταστρέφει συστηματικά τά αρχαία μας μνημεία,τόν πολιτισμό μας.Βεβήλωσε τό σπουδαιότερο καί ωραιώτερο μνημείο τής αρχαιότητας,
    τήν Ακρόπολη.Τήν παραμόρφωσε καί τήν έκανε σκατά σάν τά μούτρα της.Πυρπόλησε τίς Μυκήνες καί τήν πύλη τών Λεόντων.¨Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων (ΣΕΑ) κήρυξε “persona non grata” γιά
    τούς ανθρώπους τού πολιτισμού τήν Λίνα Μενδώνη.
    ¨Μαρμάρινη επιγραφή μέ τό όνομα Μενδώνη στήν Ακρόπολη”.
    Από υπουργός μεσίτρια ή Μενδώνη τού Γιώργου Τζεδάκη
    “Ενοικιαστίρια στίς ελληνικές αρχαιότητες βάζει ή υπουργός Μενδώνη.
    “Αυτό δέν είναι υπουργείο Πολιτισμού αλλά μεσιτικό γραφείο.”
    “Γράφαμε πρό ημερών,ότι σχεδιάζουν τήν ενοικίαση τής Ακρόπολης,καί όχι μόνο δέν τό διέψευσαν,αλλά μέ σχέδιο νόμου τό επιβεβαιώνουν.”
    “πρώτον επιτρέπεται ή ενοικίαση αρχαιολογικών χώρων γιά εκδηλώσεις.25.5.2021.”Dior celebrates Greece.Επιδειξει μόδας ενδυμάτων στόν Ιερό Βράχο τού γαλλικού οίκου Ντιόρ.”
    Δεύτερον επιτρέπεται ή ενοικίαση αρχαιοτήτων σέ μουσεία τού εξωτερικοί γιά 50 χρόνια.
    Η Μενδώνη τσιμεντώνει τήν Ακρόπολη δήθεν γιά τήν πρόσβαση τών αναπήρων.(Γιγαντιαίο ψέμα.
    Οί ανηφόρες τών τσιμεντωμένων δρόμων στήν Ακρόπολη έχουν 15% κλιση καί γιά αυτό είναι τελείως ακατάλληλοι γιά αναπηρικά καροτσάκια.Η άθλια Μενδώνη παραδέχτηκε τό εσκεμμένο λάθος καί ομολογεί τήν έμμεση θεσμική ευθύνη).Πραγματικός σκοπός είναι ή ενοικίαση τού Ιερού Βράχου σέ βλαχομπαρόκ εκδηλώσεις.”
    Η ελληνόφωνη Μενδώνη ισοπεδώνει τόν αρχαίο μας πολιτισμό τά αρχαία μνημεία.Είναι φανερά όργανο τού μεγάλου μσέλληνα τού Εβραίου Χάινριχ Κίσινγκερ καί εφαρμόζει πιστά τό δόγμα του.”Πρέπει νά πλήξουμε τήν γλώσσα τών Ελλήνων,τήν θρησκεία τους,τήν ιστορία τους τά πνευματικά καί πολιτιστικά αποθέματα τους”.
    “Λαοί πού δέν γνωρίζουν τήν ιστορία τους καί τόν πολιτισμό τους είναι καταδικασμένοι νά αφανιστούν”.
    Γιάννης Λάκων

  5. Ο ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 3500 Π.Χ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΡΙΚΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ

    1. Ερμη ο τρωικος πολεμος εγινε επακριβως το 3180 προ του χρηστου…δυστυχως εχουν διαλυσει την ελληνικη ιστορια.

  6. YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ =ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!!
    ΓΙΑΤΙ??? Διοτι αν αυτες κ αλλες παμπολλες εικονες δεν σου λενε τιποτα για την στοχευμενη καταντια ενος Υπουργειου (του οποιου το εργο ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΙΩΔΗΣ ΠΡΟΒΟΛΛΗ ΤΩΝ ΘΥΣΑΥΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ),τοτε να αναφερθω τι σημαινει ΦΥΛΑΞΗ-ΣΕΒΑΣΜΟΣ στον πλουτο μιας χωρας κ αντιστροφως ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΑ στα Νησια Κευμαν!!! Ενα κομματακι κοραλι σε βαλιτσα στο αεροδρομιο της χωρας εχει παρα πολλα ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ! ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΚΟΥΕΙ? Κυριες κ κυριοι λαμβανεται μηνιατικο ΧΡΟΝΙΑ, διοτι πριν αιωνες καποιοι δημιουργησαν οτι λαμπει σημερα ΔΙΕΘΝΩΣ Κ ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ! ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ?ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΛΙΤ……
    ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ! Η ΜΙΑ ΚΑΤΑΞΙΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΑΥΤΟ.ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ,ΟΠΩΣ Κ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΩΡΙΘΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ-

Comments are closed.