Έχοντας ως δείγμα 1200 χρήστες του διαδικτύου το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διενήργησε έρευνα στην οποία αποτυπώνονται οι προτιμήσεις των Ελλήνων σχετικά με τα social media.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του ELTRUN οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το facebook για να παρακολουθούν τις κινήσεις των φίλων τους , το Youtube για ψυχαγωγία και το Twitter προκειμένου να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις.
Το κύριο μέσο πρόσβασης στο Διαδίκτυο για την πλειοψηφία των Ελλήνων χρηστών αποτελεί το «έξυπνο» τηλέφωνο, με το 62% να δηλώνουν ότι συνδέονται καθημερινά στο facebook μέσω της σχετικής εφαρμογής που έχουν εγκαταστήσει στην φορητή τους συσκευή.
Συντριπτική είναι η πλειοψηφία των χρηστών που χρησιμοποιούν το youtube για ψυχαγωγία με το 92% να δηλώνει ότι χρησιμοποιεί για να ακούσει μουσική. Ταυτόχρονα, αρκετά υψηλό είναι το ποσοστό των χρηστών (67%) που παρακάμπτουν τις διαφημίσεις που παρουσιάζονται στην αρχή των βίντεο.
Επίσης ένα άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που φαίνεται να κερδίζει το τελευταίο καιρό έδαφος είναι το Twitter. Μάλιστα 1 στους 4 αναφέρει ότι χρήστες αναφέρει ότι παρακολουθεί τις εξελίξεις μέσω των «τιτιβισμάτων».
Το συγκεκριμένο μέσο κέρδισε ακόμη περισσότερο έδαφος την περίοδο των capital controls, με το 45% χρηστών δηλώνει ότι ωθήθηκε να εξοικειωθεί μαζί του.
antenna.gr