ΤΕΜΠΗ: «ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΦΩΤΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΟΞΟ» – ΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ ΣΟΒΑΡΟΥ. ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ; ΑΣ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ

    Κοινοποίηση:
    ekrixi

    Ένα από τα ζητήματα που απασχόλησε τις προηγούμενες ημέρες, ήταν το «μανιτάρι φωτιάς» που ξέσπασε μετά τη σφοδρή σύγκρουση.

    Ο δημοσιογράφος της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ», Κώστας Ντελέζος, μίλησε για το θέμα στην ΕΡΤ και ξεστόμισε τις μπούρδες που του είπαν τα αφεντικά του να λέει. Εμείς πάντως αμφισβητούμε τις κυβερνητικές μπούρδες που ακούγονται και αφήνουμε τους ειδικούς να μιλήσουν.

    «Το “μανιτάρι”, αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από το από το περιβόητο ηλεκτρικό τόξο» δήλωσε ο δημοσιογράφος εξηγώντας ότι σύμφωνα με μηχανολόγους – μηχανικούς του ΟΣΕ, το δίκτυο το οποίο τροφοδοτεί τα ηλεκτρικά τρένα με ρεύμα, έχει γραμμές επάνω, οι οποίες είναι 25.000 βολτ.

    «Όταν τα δύο τρένα οδηγήθηκαν σε σύγκρουση, το δίκτυο αυτό βραχυκύκλωσε. Εκεί υπήρξαν πολύ υψηλά φορτία και αυτό σχημάτισε ένα τόξο φλόγας» συμπλήρωσε ο κ. Ντελέζος.

    Μιλώντας για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας στο πρώτο και το δεύτερο βαγόνι υποστήριξε ότι ήταν σίδερα, σιτηρά και φρούτα. «Κάποιοι είδαν μέσα τα κοντέινερ μιας εταιρείας με έδρα το Ισραήλ και εκεί άρχισαν να πλέκονται τα σενάρια συνωμοσίας ότι ενδεχομένως είχε κάτι άλλο και είχαμε την έκρηξη», σχολίασε ο δημοσιογράφος.

    Που οφείλεται η γρήγορη εξάπλωση της φωτιάς
    Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, κάτω από τα πρώτα βαγόνια υπάρχουν οι κινητήρες. «Το εμπορικό τρένο έχει δύο και το επιβατικό έχει έναν κινητήρα. Μέσα στους κινητήρες αυτούς υπάρχουν μετασχηματιστές, οι οποίοι έχουν από δυόμισι τόνους λάδι ο καθένας. Αυτό το λάδι ψύχει το μετασχηματιστή την ώρα που δουλεύει με μεγάλα φορτία για να μην καίγεται. Με την έκρηξη έσπασαν οι μετασχηματιστές και το λάδι πήρε φωτιά, αλλά αυτό είναι το επόμενο στάδιο μετά το ηλεκτρικό τόξο» εξήγησε ο κ. Ντελέζος.

    Περιγράφοντας την ακολουθία των δραματικών γεγονότων μετά την σύγκρουση των δύο τρένων διευκρίνισε ότι «η φωτιά εκδηλώθηκε αμέσως από το λάδι που είχαν οι κινητήρες. Στη συνέχεια πήραν φωτιά τα πλαστικά σημεία του βαγονιού (κουρτίνες, καθίσματα) και εκεί οφείλεται η πυρκαγιά στα πρώτα βαγόνια. Άρα, λοιπόν μιλάμε για ηλεκτρικό τόξο και όχι για οτιδήποτε άλλο».

    Ο ίδιος αναφερόμενος στο σημερινό ρεπορτάζ του στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» υποστήριξε ότι λύθηκε το μυστήριο της τεράστιας φλόγας που ξέσπασε σαν πύρινη μπάλα δευτερόλεπτα μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα και συνετέλεσε στο να αυξηθούν τα θύματα από το μοιραίο αυτό γεγονός το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    25 Σχόλια

    1. Αν έριξαν πίσα στην περιοχή γιατί το έκαναν ? για να μην ξαναπάρουν φωτιά τα λάδια ? Η λάμψη είναι ακαριαία και νομίζω ότι τα λάδια δεν καίγονται με αυτόν τον τρόπο (και μην μου πούνε για θερμοκρασίες κλπ τα λάδια δεν ατμοποιούνται ακαριαία)

    2. Αυτοί που το φόρτωσαν το τρένο ξέρουν τι είχαν βάλει μέσα. Κι αν δεν ήξεραν γνωρίζουν αυτόν που τους έδωσε την εντολή.

    3. Μακριά από μέτρο ηλεκτρικό κτλ. Ποδαρατο να είμαστε σίγουροι

    4. Τα ψεματα που λετε με την γλωσσα που εχετε η Θεια Δικη θα σας την κοψει καποια στιγμη .Σαταναδες κρικοι της αλυσιδας του ειστε ολοι σας.Βρικολακες !!!

    5. ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΦΤΑΙΝΕ

    6. Η εμπορικη ειχε 2 μηχανες δλδ διπλασια δυναμη απο το επιβατικο που εχει μονο μια και γιαυτο εξαυλωθηκε οπως και αλλα 2.5 βαγονια .
      Απο το χτυπημα και το υψηλης τασης ρευμα εγιναν ολα πολυ καλα τα λέει.
      Αν δειτε οι μηχανες της εμπορικηε εχουν μονο τσαλακωθει και εχουν ακομα χρωμα σε αντιθεση με του επιβατικού

    7. κ εμενα ΓΙΑ ΛΑΔΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
      ΠΟΥ ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΕΚΧΥΘΗΚΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΟΠΩΣ ΚΑΤΙ ΚΛΟΟΥΝ ΠΟΥ ΦΥΣΑΝΕ ΦΩΤΙΕΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ.
      ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ… ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠ ΟΤΕΤΟΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΦΩΤΙΑ….. ….. ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΚΛΕΚΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ?…..

    8. ότι και να λέτε δεν σας πιστεύουμε ρε κοπροσκυλα

    9. Υπάρχουν 2 σπινθήρες λίγο πριν την έκρηξη. Αυτό που αναφλεγεται ακαριαια ειναι κροτούν αέριο που δημιουργείται στα υγραέρια με ποσοστό 8-10% κατ ογκο αλλα και στο φυσικό αέριο ή μεθάνιο ή υδρογόνο. Κατι υπηρχε που προκάλεσε τοπικη διαρροή και συγκέντρωση στο χωρο ποσοτητας αερίου το οποιο πριν διαλυθεί στον αέρα εξερράγη λογω της παρουσιας φλόγας-σπινθήρα.

    10. Ο ΣΑΡΡΗΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡΡΗΜΠΟΥΡΔΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΡΛΟΥΜΠΑ ΤΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ?

    11. Τι λέει ο ΑΝΟΗΤΟΣ.
      Το λάδι που έχουν στο εσωτερικό τους οι μετασχηματιστές αυτού του τύπου είναι μη αναφλέξιμο και μη αγώγιμο.
      Παλαιότερα χρησιμοποιούνταν το υλικό “γκλοφέν”, επίσης μη αναφλέξιμο και μη αγώγιμο όμως λόγω της τοξικότητάς του, της έλλειψης τρόπου ανακύκλωσης και της επικινδυνότητάς του για την ανθρώπινη υγεία σε περίπτωση επαφής με το δέρμα ή εισπνοής, απαγορεύτηκε διεθνώς και έκτοτε χρησιμοποιούνται λάδια ειδικών προδιαγραφών που είναι ασφαλή. ΜΗ ΑΓΩΓΙΜΑ ΚΑΙ ΜΗ ΕΥΦΛΕΚΤΑ. ΑΚΟΥΣ ΑΝΟΗΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ.

      1. Το μυαλό σου και μία λιρα που είναι μη αναφλέξιμο το ορυκτελαιο ψύξης Μ/Σ υψηλής τάσης. Αυτό ισχύει μόνο σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει έκθεση σε γυμνή φλόγα, αν θες πήγαινε σε έναν σταθμό της ΔΕΗ να σου ανοίξουν τα μάτια ασχετε.

    12. οι σταθμαρχες λενε θα φανε φυλακη…10 χρόνια αυτοι που φάγανε τα λεφτα κ δεν ειχε σηματοδότηση…θα πάνε φυλακή…η θα ειναι παλι πλημμέλημα…??? εκεινος ο νομος περι ευθυνης υπουργων γιατι δεν τον αλλαζει καμία κυβερνηση.? εκει ειναι η ουσια του θεματος. αν δεν πάνε φυλακή οι μεγαλοι δεν θα φτιαξει ποτε τιποτααααα…

    13. Σε περίπτωση βραχυκυκλώματος παράγεται σπινθήρας, οπότε εδώ θα έπρεπε να δούμε κάτι σαν “λάμψη” από ηλεκτροσυγκόλληση αλλά μεγαλύτερη, ποτέ όμως μανιτάρι! Αλλη μια κυβερνητική μπούρδα λοιπόν από κάποιον “πετσωμένο”.

      1. Μπετοβλακα; Διάβασε πως δημιουργείται ένα ηλεκτρικό τόξο και τράβα να βελάξεις.

    14. Ξανακάνετε μια φορά ακόμη το μανιτάρι αυτό δοκιμαστικά, με τον ίδιο τρόπο για να σας πιστέψουμε. Όλη η Ελλάδα σήμερα πιστεύει ότι κάτι πολύ σοβαρό προσπαθούν να κρύψουν. Στρατός άμεσα στο δυστύχημα, ασθενοφόρα σε χρόνο ρεκόρ και καμία πληροφορία για το φορτίο και τα μέλη που συνόδευαν την εμπορική αμαξοστοιχία. Κάτι βρομάει, που προσπαθούν να το κρύψουν.

    15. η επιθεωρηση εργασιας μετατεθει στα δικαστηρια πριν το 2010 ακριβως μπορειτε να το βρειτε δεν ξερετε οτι οι ιδιωτικοποιησεις εχουν στραμενο το συμφερον στους κυβερνητικους τεχνοκρατες ομιλους κλπ τι αναρωτιεστε πως ενα συστημα μπορει να φαει ανθρωπο δεν εχουν δωσει τιποτα απο το εκατονταπλασιο που εχουν αρμεξει απ το λαο δεκαετιων και βαλε….η ιδιωτικοποιηση κινητε προς το συμφερον αυτων τα σκλαβακια σκλαβακια

    16. Ναι,ρε να μας πει τι λαδι βαζουν να το εχουμε αντι υης βενζινης.Οσο για το ηλεκτρικο τοξο,πολυ παρεα με ηλεκτροσυγκοληταδες κανει.Τι παπαριες ακουμε.

    17. Γιατί γρήγορα-γρήγορα τσιμέντωσαν την περιοχή? Μήπως για να καλυφθούν ενοχοποιητικά στοιχεία? Μήπως πυρομαχικα από Ουκρανία?

    18. Ποια επιθεωρηση ? Μια υπαρχει η επιθεωρηση Εργοδοσιας, αν αυτους εννοουμε,το ονομα δεν εχει σημασια . Ρε παιδια,δημοσιοι υπαλληλοι ειναι,με ποιους περιμενετε να ειναι ,διορισμενοι ειναι . Μετα απο εικοσι “Σαμινες” ,για να μην παμε και πιο πισω, δεν εχουμε ακομα καταλαβει οτι αυτο το γελοιο θεατρο των “ερευνων” θα καταληξει παλι εκει που κατεληξαν και τα προηγουμενα?

    19. H γαμημενη ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ που ειναι????? 58 + ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ..
      Αυτη δεν πρεπει να επιλυφθει ττου ατυχήματος και να κανει την ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ, απο την οποία να αποδοθουν ευθύνες, και η αστυνομια να προβει σε συλλήψεις ???????????????????

    Comments are closed.